1.0 basierend auf 3 Kundenbewertungen
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Durchschnitt
Durchschnitt
Adäquat
Bitte beachten Sie: Die Produktbewertungen beziehen sich möglicherweise auf Produktvariationen. Einige Produktvariationen, Dienste und/oder Funktionen, die in den Produktbewertungen erwähnt werden, sind gegebenenfalls nicht in allen Ländern verfügbar.
3 Kundenbewertungen
Low features
XAV-3550D 27.07.2021 von Gthome (Vereinigtes Königreich)
Weblink interface and features are low. Bad interface with iPhone. Would have preferred Apple Carplay
Schlecht
Schlecht
Schlecht
Schlecht
Die Übersetzung ist derzeit nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später erneut.
Hi Gthome,
We’re sorry to learn that you’re facing difficulties with the unit. We recommend making sure that the unit is updated to the latest firmware version by following the link here: https://bit.ly/2UT6LKH. If the issue is still evident, we recommend that you contact us to provide us with more information so that we can help using the details in the following link: https://bit.ly/2Uadm09.
Sony Support UK
Problem mit WebLink während Fahrt
XAV-3550D 26.06.2021 von HermLul (Schweiz) Verifizierter Käufer Verifiziert
Ich kaufte dieses Gerät zur vollständigen Einbindung meines iPhone. Die Fehlermeldungen seitens WebLink konnte Sony nicht besitigen.
Gut
Schlecht
Hervorragend
Schlecht
Hi HermLul,
da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: https://bit.ly/3ceLq0x (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).
Sony Support DE
Good sound
XAV-3550D 11.06.2021 von Millan42 (Vereinigtes Königreich)
Bought for navigation and making calls. Navigation not working with Samsung Galaxy Note 8, followed all advice, have changed cables several times, even size of cables but still not working. Can make and receive calls which is not bad quality, but no access to phone book.
Gut
Schlecht
Durchschnitt
Hervorragend
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Hi Millan42,
Thank you for your review.
We’re sorry to learn that you’re facing difficulties with your unit. We recommend trying a different phone. Having read your review, we recommend that you contact us to provide us with more information so that we can help using the details in the following link: http://bit.do/eQfRM (copy and paste the link into your web browser).
Sony Support Team